New msn

Nu har till och med jag nya msn!
Och jag måste faktiskt erkänna att det är inte riktigt lika dåligt som alla säger, visst saknar man de gamla gubbarna lite smått men det finns också många nya roliga! Sen så suger det att man inte kan byta sitt namn, menmen det är väl smällar man får ta. Palla ha folk som heter nått random hela tiden så man aldrig har koll på vem det är. Man får tänka lite i de banorna så blir det ett positivt resultat tillslut ändå ;)

Blev ett bad, men det var kallt även om jag nästan hade värmen i topp. Det var lite jobbigt om jag ska vara ärlig.. men det var iaf genomförbart :D och är det bara jag som tycker att klockan flög iväg? den var ju nyss 5. Men aja, imorgon är det nya tag för skolan. Har grafisk kommuntikation, och där håller jag på med ett tidningsomslag. Sen därefter har vi mediekommuntikation där vi förmodligen kommer att analysera bilder och sluta 2timmar tidigare, inget klag!

Nu ska jag göra någonting vettigt, inte för jag vet vad det är. Och kommer förmodligen aldrig att göra heller!
Pusshej!

haha milla kommer du ihåg?


Kommentarer
Postat av: Hannah

Gillar Millas personliga meddelande :)))))

2011-01-26 @ 20:23:58
Postat av: Marion

haha milla älskar det nog ;D

2011-01-26 @ 20:57:27
Postat av: Milla

hahahaha INTE okej!

2011-01-27 @ 10:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0