Myspys

Hej!
Nyhemkommen från Daniel, var massamys igår, köpte en familje pizza som jag, daniel och hans lillebror delade på. Självklart blev det mycket över men gott var det iaf. Kollade på Avtar samtidigt som vi mumsade i oss pizzan! Sen blev klockan soppas mycket att vi gick och la oss :)

Idag vaknade jag upp och "slängde" upp en hund i sängen så att Daniel skulle vakna, dock somnade båda om en timme efter!
Har suttit och spelat spel på iphone, och sista gången höll jag på att slå rekord. Hade jag plockat två osbågar till då jävlar! Aja, huvudsaken är att jag visade att jag faktiskt var duktig på det ;) Love that feeling.

Nu är väl maten klar ungefär när som helst, det blir tacos idag. Gott med lite mat, kände på vägen hem att jag började bli hungrig och det är jag verkligen nu! hehe
Hejs!

3 veckor kvar till Jessipessi kommer hem också! ♥


Kommentarer
Postat av: J

Mindre än 3 veckor till och med.. 2 veckor och 6 dagar för att va exakt, men inte för att jag räknar :D

2011-01-09 @ 17:39:32
Postat av: M

nej inte för att du räknar ;)

2011-01-09 @ 18:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0