Mysig kväll

Är nu hemma från en mysig kväll hos Hanna med braiga flickor! Vi pratade, satt och åt mat och delade våra privatliv/händelser med varandra i jag har aldrig och sanning och konka ;D haha kul ändå! Skulle kollat på film egentligen, men så blev det ju inte.

Åkte hem iaf halv 1 ungefär, Erika skulle upp tidigt och jag och säkert dom andra vart stentrötta. Så det blir sängen direkt efter det här inlägget. Dum som jag är kollade jag precis på något "hemsökt-hus-program" och jag kommer inte kunna sova. Det är i dessa lägen det är bra att ha pojkvän, men han bor för långt bort för att kunna komma hit på så kort varsel :( Sen så ska jag ju faktiskt till honom imorn :) men det suger ändå! haha jag skulle bo i typ Karlstad centurm, då skulle jag nog aldrig klaga ;)  Men nu börjar klockan bli mycket typ iaf, så...
Godnatt ♥

nu joinar jag det bästa som finns i mitt rum (förutom datorn då, hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0