mask i magen ..

Onsdagen är avklarad!
Tvingade pappa så fort så fort till att ringa pizzeran när mamma kom för jag var jättehungrig! Beställde kebab i bröd, brukar oftast ta typ 10min att äta upp för det är så mycket i den +att den är stor. Idag proppade jag i mig en sån på max 5minuter och nu sitter jag fortfarande och är hungrig? Ibland kan man undra om man har mask i magen eller nått ..

Men på tal om mask i magen så har dagen varit helt okej, dock väldigt dryg. Hoppas på en bättre och varmare dag imorgon.
Får se vad kvällen erbjuder, skulle kunna tro att den erbjuder apelsinklyftor och ett bad! Ganska schysst erbjudande sådär! Aja, super hungrig ska gå ner och kolla om det finns nått i skafferiet annars är jag fuucked.
Hejs!


Kommentarer
Postat av: milla

hahah aw det där är ju du när du pratar med dig själv <3

2011-01-27 @ 10:05:54
Postat av: marion

haha neejdå! :D

2011-01-27 @ 16:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0