Lördagsmys med Hanna

Hanna övergav mig precis :( Men jag är skapligt trött så det lär bli sängen vilken sekund som helst. haha dagens roligaste var jämt nyss, Hanna berättade att hennes kanin hette Pussi och den dog på vintern så de bevarade den i frysen fram tills de kunde begrava den! hahaha natthumorn är det ju inge fel på!

Pratade med Daniel nyss också, blir förmodligen inte att han kommer hit för bussarna suger från Norge :( Så ja, det suger .. Så det blir förmodligen till att ses på fredag vilket suger ännu mer :'( haha sadface på mig!

Ska lägga mig och spela lite mobilspel, laddade hem lite nya appar idag så jag kommer ju inte bli rastlös i första taget inte!
Godnatt och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0