living the dream, ooor?

Snacka om att jag vaknade med träningsvärk imorse, jao! Vaknade inatt också av att Daniel låg och prata om någon som hade hans mobil. Så svarade jag "va?" han bara nä jag vet inte.. haha roligt sätt att vakna på :D

Tog tidiga bussen imorse och jag ville dö! Åka hem igen och lägga sig och sova ända tills man vaknar och är pigg. Men ah, har iaf suttit framför datorn hela dagen i skolan. D-r-y-g-t-! och tråkigt :( Så är ganska slut just nu, och är inte särskilt pepp på att sitta här just nu. Men det finns inget annat att göra.

Bussen blev hem också, tio i tre. Sen och full buss wohoo! Men när jag kom hem möttes jag av ett vykort från Jessica. Äntligen fick jag brev :D haha!
Funderade på en promenad, men jag kollade ut och det var kolsvart så.. inte så himla pepp! Blir nog kanske dusch/bad istället :)
Hejs!


vill ha vår och vill att dehär byxorna ska passa.
Men gör dom det längre? - NEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0