Len som en barnrumpa!

Kom precis ut från duschen sen så använde jag peeling grej i ansiktet, men snacka om att jag är len nu. Ska säga adjö till alla mina finnar från och med nu!

Efter klockan två idag var jag så himla trött att jag somnade, och vaknade igen av mamma som slutar jobba vid 4. Fast hon kom ju hem ungefär kvar över, så jag sov i över två timmar. Hej jag kommer ha problem att somna ikväll. Menmen, då kanske jag kan plugga mer engelska. Ska börja med det snart nu, även om jag egentligen inte orkar. Men ibland får man faktiskt ta och bita ihop och det är precis det jag ska göra nu.

Tycker det är jätteroligt att jag kommer ha håltimme imorgon i tre timmar p.g.a inställd lektion. Jag har matte på morgonen (eller ja vid tio) sen lunch sen arl men tyvärr är det den lektionen som är inställd. Sen är det en 20min rast efter den och sen börjar svenska. Wooohooo!
Nae, hejs!


Kommentarer
Postat av: milla

ännu en jävla bra text alltså. vart hittar ni alla? :o

2011-01-13 @ 20:52:43
Postat av: Marion

haha, we♥it ;)

2011-01-13 @ 22:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0