It goes around the world like lalalalala

Sitter här nyvaken och har slängt på mig kläder och så! Ska iväg til Ekshärad idag och äta mums mat hos farmor och farfar. Det smaskar vi för :D

Jävligt trött, tror jag börjar ställa om dygnet nu. Det är inte bra x) La mig ju vääldigt sent på nyår och igår blev jag uppe till halv 3. Fastnade framför en film på tv:n deep impact tror jag den hette, handlade om att jorden skulle gå under tack vare att en komet skulle krocka med den. Så i slutet var det jag som satt och grinade tills jag hade ont i huvet! haha, och pappa bara satt och skratta åt mig och sa "Du ska ju inte ens kolla på film du.." Brukar överreagera lite ibland förstår ni (a)

Nej jag har inte tid att sitta här och skriva, måste kila!
Höörs ikväll (:

Måste
åka
till
Peace ..


Kommentarer
Postat av: hanna

så gör min pappa med!

2011-01-02 @ 13:26:43
Postat av: Marion

haha man blir som man umgås!

2011-01-04 @ 15:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0