I miss you so

Gosh vad kallt det är!
Stog och väntade på att bussen skulle komma idag när jag skulle hem, den var självklart jättesen och allt var bara krångel! Värmlandstrafik är ju så bra.. Men aja jag kom hem tillslut och nu är jag proppmätt, blev la pannkakor idag med äppelmos och bacon ♥

Fick också hopp om att multimedian var inställd imorn, och det var den! Ibland älskar jag sjuka barn, iaf till lärare. Speciellt mina lärare.. Så bara svenska imorgon, får se om jag åker in och är med på den. För om jag ändå ska till stan och fixa en sak så kan jag ju ta svenskan samtidigt! Men får se hur det blir som sagt.

Just nu så sitter jag och funderar på om det vore med ett bad idag igen, tar nog det senare ikväll isåfall.  Ingenting mer att berätta, hare nice!
Pöss!


Kommentarer
Postat av: milla

är det där jag? :$

2011-01-28 @ 18:49:31
Postat av: Anonym

jajamen!

2011-01-28 @ 19:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0