Hej hallå träningsvärk

Äntligen hemma från skolan! Skönt att ha tisdagen gjord faktiskt :) Inge vröljobbig idrottslektion vi hade heller, snacka om att jag kommer ha tränigsvärk imorgon!

Funderar på att tvinga Daniel att massera mig ikväll, har ont i rygg/axlar. +Att jag är jävligt trött, hatar att man slutar så sent så att det hinner bli kolsvart ute. Man blir ju liksom ännu tröttare då!

Tänkte ta att smörja in ansiktet lite nu och borsta håret.. och kanske sätta på mig strumpbyxor, det skulle ju faktiskt vara en bra idé att göra det. Tänkte ta och dö lite nu, skriver kanske mer ikväll :)
Pusspuss!

är helt slut redan tack vare skolan, är det lov snart igen eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0