fml

Känns skönt att säga att man har helg! Klockan är bara kvart i tre och jag är redan hemma, känns skönt :)
Åkte in till stan imorse vid 10.50 för att köpa en julklapp, ja ni hörde rätt.. julklapp! haha. Drog senare iväg till skolan och hade svenska, lektionen gick faktiskt väldigt snabbt om jag ska vara ärlig.

Idag är jag inte lika deprimerad som igår, vet inte vad som hände? Humörsvängningar skulle jag kunna tro! Även mycket som jag tänker på .. kan bero på massa saker egentligen! men aja, är väl så det är ibland i guess. En sak som suger är att jag inte har någonting alls att göra ikväll, roligt. Nae inte direkt, mitt liv suger!

Hoppas ni får en bra lördagskväll iaf,
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0