Feelings

La precis på telefonen, pratade lite med Daniel. Stackarn har morgondagen helt fullpackad! Vilket suger eftersom jag mer eller mindre verkligen ville träffa honom imorn, men tyvärr så funkar inte allting efter vad man själv vill.

Imorgon tar jag 10.50 bussen in till stan för att köpa en hemlig grej där och sen åker jag vidare mot skolan och har svenska, duktig som jag är!
Annars är jag bara väääldigt trött just nu och känner mig lite deppig, antar att det är dags för en sån period igen. Drog på en film för att ha något tidsfördriv, laddade nämligen hem knight and day men jag orkade inte kolla klart på den ikväll för jag ska lägga mig direkt efter jag skrivit klart. Och det tror jag att jag har gjort nu.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0