wierd

Som jag sa förut att dagen kändes annorlunda håller jag fast vid, har liksom dåliga vibbar. Men har ingen aning om varför? Är förmodligen nervös för Jessica, hon flyger ju till Indien i två veckor med jobbet. Och nej, allt är konstigt. Hoppas verkligen inte att det håller i sig alltså!

Har suttit hela eftermiddagen för att få en ny snygg header för jag laddade hem lite olika penslar i photoshop, satt där och alla idéer bara ploppa upp i huvet. Och när jag började fuckade allting ur och ingenting gick bra. Så jag la ner!
Ska snart gå ner också, ska faktiskt ta och sminka mig lite! Har förövrigt kommit på att Soilwork är bra, fastnat för dessa låtarna:
Soilwork – Stabbing The Drama
Soilwork – Nerve

Ja, verkar som alla i Deje ska ut och festa idag. Tur att jag inte har humöret för det idag, annars hade jag nog suttit och druckigt här hemma x) Desperat?
Nae, nu ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0