two to go

Hemma efter en inte alls för jobbig skoldag, dock var morgonen värre. Aldrig kul att gå upp när man ser att den andra ligger och sover, man vill ju bara krypa ner och lägga sig under ett varmt täcke direkt. Somnade som en stock igår när Daniel låg och spelade mobilspel, haha sen vaknade jag en timme senare och då hade han svårt att somna, men det gick tillslut och då somnade jag typ direkt efter, somnar alltid sist?

Märkte när jag kom hem att jag har gått hela skoldagen med t-shirten ut och in .. tror jag var trött imorse faktiskt haha ganska bra gjort! När jag kom hem var det ett glas juice direkt, cheese vad törstig jag var. Extremt stöddig och skulle inte köpa en cola i skolan inte! Det ångrar jag faktiskt inte nu men :) 

Idag ska jag nog läsa lite svenska, och så får det bli en tidig kväll!
Hejdå!


har förövrigt varit jättefint väder idag med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0