Sovmorgon!

Vaken och klar för skolan! Börjar ju 12 idag, och jag erkänner att sovmorgon är inte fel! Är mätt i magen också, har fått i mig frukost och då menar jag toast. Fick bara bli en eftersom bröder tog slut :( Men jag ska se till att överleva ändå!

Aja, måndag idag. Sista veckan i skolan innan sportlovet, Härligt! Har iaf matte B och engelska B idag! vilka jäkla B-kurser ;) haha .. Ikväll ska jag försöka komma ut på en promenad, dags att börja röra på det där som faktiskt sitter på magen! Beach 2011?  haha, naae försökt med det för många år och det har gått åt helvete!
Men påtal om typ beach 2011 så ska jag faktiskt kila ner och borsta tänderna :)

Hoppas alla har en bra måndag,
även om ni hatar måndagar.


i helgen vill jag ha fest!
men Deje är ju ganska ... tråkigt


Kommentarer
Postat av: Lucas

Vilken trevlig blogg :)

2011-02-21 @ 10:28:02
URL: http://styleformen.blogg.se/
Postat av: hanna

vadå på tal om beach 2011 så ska jag borsta tänderna, jag fattar inte? :(

2011-02-21 @ 19:27:16
Postat av: marion

men alltså, från en sak till en annan ;p smartis!

2011-02-21 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0