Sjuk dag

06.30 - SNOOZE!
07.00 - Upp och göra sig i ordning.
07.50 - Åka buss
08.40 - 11.40 - Textkommunikation
11.40 - 13.10 - Lunch
13.10 - 16.20 - Mediekommunikation (fick sluta lite tidigare)
16.20 - 17.15 - Buss
17.15 - 18.00 - Hem och laga och äta mat
18.00 - 18.15 - Dusch
18.15 - 19.40 - TV

Såhär har min dag sett ut, jag är helt slut. Var verkligen jättelänge sen jag var såhär trött, så jag antar att det kommer bli en tidig kväll för min del. Imorgon har jag multimedia och ska designa en egen mediaspelare, coolt jag vet! Sen har jag en timmes svenska och sen sörrni, tar jag helg klockan kvart i två! Can't wait.
Imorgon så är det bara en vecka kvar och sen har jag sportlov, och det kommer hur lägligt som helst. Behöver lite ledighet. Helgen kommer förmodligen att bestå av att träffa Daniel, det beror på om han kan komma hit eller inte! Annars får vi väl se vad helgen erbjuder.

Har inte så mycket mer att berätta just nu, jag tror helt seriöst att jag ska lägga mig snart. Orkar inte hålla ögonen uppe så mycket längre till!
Godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0