sitter med en vibrerande ...

tandborste i munnen! haha, ja den är cool och är från rusta också!

Tog bussen hem kvart i tio imorse efter jag sagt hejdå till Daniel, hann heller inte in på aqua för att beställa klipptid. Så får ta den någon annan dag :) Annars kan man ju ringa också, kom jag på nu!
Efter denna dagen kommer jag känna mig super fräsch i munnen ska borsta tänderna massamycket nu innan tandläkaren! Och tandtråd så att dom blir glada!

Sen tänkte jag gå hem från tandläkaren, man dör ju inte av att röra lite på sig. Sen hjälper det mot fucking mensvärk :( ska knarka lite alvedon också! Men iaf, efter det så ska jag plugga, plugga och plugga.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0