Plugg, skola och småångest.

Har just suttit i dryga en timme och 30minuter och skrivit ner allting som är viktigt inför text provet. Jag skriver alltid ner allting, för jag tycker att jag lär mig bättre då! Alla har ju olika taktiker, och vissa har fotografiskt minne.. det skulle man ju inte säga nej till när det gäller att lära sig saker inför prov.

Tycker jag har varit riktigt duktig, och det var jättemycket att skriva. Lärarna på media gillar att överbelasta oss elever då och då om jag ska vara ärlig. Tur att det inte har varit så himla mycket prov i alla fall. Ungefär 5-6 prov under hela tvåan, och jag menar.. vi har ju gått mer än hälften av tiden! Och snart kommer jag utspringandes från en dörr med de bästa vännerna någonsin med en studenthatt på huvudet.
Känns ganska underbart att skolan snart är över och så, men på ett sätt kommer jag att missa helvetet. Att komma dit varje dag och träffa sina vänner, ha ovärda lektioner och bara chilla runt (oftast). Det är nog det jag kommer sakna mest.

Nu förtjänar jag lite glass, och med glass menar jag också bananasplit.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Milla

"Och snart kommer jag utspringandes från en dörr med de bästa vännerna någonsin"

sötnos <3

2011-02-20 @ 19:21:43
Postat av: marion

:)<3

2011-02-21 @ 10:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0