ojojoj ångest

Kollat lite på svenskan nu och fattar absolut ingenting! Så jag bestämde mig för att gå upp och skriva lite här, när jag gick upp så tyckte jag det lät som det var en fågel i rummet. Sån är jag stannade upp för att lyssna bättre märkte jag att jag var tät i näsan och när jag andades in lät jag lite som en kvittrande fågel. Haha till och med näsan vill ha vår :D

Har egentligen igenting mer att skriva, är skapligt trött och saknar Daniel. Borde börja läsa en bok och skriva upp stödord till engelskan på måndag där vi ska ha en skriftlig grej på ca en halvtimme och sen så ska vi ha ett gammalt nationellt läs prov -.- hatar dreten. Superduper dålig på att läsa för jag stressar igenom allt och det låter så rätt på många olika alternativ :( Nu kom mamma hem efter att ha jobbat över i ca 4,5timme så ska kila ner och säga hej!
Hejdå! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0