läxapäxa

Har hunnit med ganska mycket sen jag kom hem faktiskt, ätit mat och gjort en matteläxa som ska vara inne på måndag nästa vecka! Här är man ute i tid, men det är skönt att ha det gjort istället för att sitta och plugga matte en söndagskväll :) Även fått reda på att vi inte har några lektioner imorgon, får hemstudie i svenskan som jag ska göra imorgon så den också blir gjord!

Annars har det inte hänt så mycket idag, ska chilla resten av kvällen. Kliar som fan i näsan, tårar i ögonen, retig hals och jag vet inte vad. Men nej ska inte klaga för det kunde vara värre! Ska kila nu iaf.
Pusstja!


detta handlade matten om för den som förstår!

Kommentarer
Postat av: Robert

Jag förstår!

2011-02-07 @ 20:24:09
Postat av: Marion

haha, bara för du läst matte B dä! :D

2011-02-08 @ 10:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0