Förfrysning!

Promenaden med Hanna gick ganska fort, hon gick av bussen här och sen så gick vi hem till henne. Min mening var att jag då kunde följa med henne hem men båda förfrös så vi gick som sagt in till henne och chilla ett tag. Sen hämtade pappa mig eftersom jag inte kunde stanna så länge, för jag hade iaf tänkt att läsa i boken om provet.

När jag kom hem hoppade jag direkt i duschen, sen så gick jag upp och gjorde typ ingenting. Sen bestämde jag mig för att gå ner och göra toast full med ost och ta med boken ner. Så jag satt och läste igenom alla sidor vi skulle, men det gick väl lite väl fort där på slutet.. totalt ointressant!

Annars så sitter jag och har "avslutat" facebook för dagen och väntar på att Daniel ska höra av sig :) Tänkte kila ner och borsta tänderna och sen krypa ner i sängen! Tror det får bli så, klockan är ju faktiskt halv 10 och jag ska upp om 9timmar.
Godnatt ♥


vill vara bruun ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0