flumm

Huvudvärken försvann efter ett tag, förmodligen för att jag tog mig en promenad. haha gammal jag lät, "jag har ont i huvet så jag tar en promenad .. " inte okej. Men den försvann faktiskt ;) Hälsade på lite hästar också, en var på bushumör så jag vågade knappt stå vid han för han började bitas! Fast jag vet inte om han bet egentligen, han började sådär naffsa med läpparna och då tror jag alltid att de ska bitas men.. aja!

Gjorde ett testprov i matten också, gick skapligt bra. Typ tre grejer som inte gick ihop men det ska det göra sen när vi väl har provet :)
Sen så tycker jag inte det är okej att det kom reklam på spotify för en festlista, vill verkligen ut och göra nått.. nått kul, typ supa :D och nej det är inte heller okej att skriva så jag vet. Men ibland måste man faktiskt få göra det ändå! Funderar på hur det går med festen jag och mediabrudsen skulle ha, haha den åkte nog ner i soptunnan! :(

Påtal om såntdär så vettefan vad jag ska skriva så jag slutar nu!
Puss :)


Det är verkligen ett måste att åka dit iår igen, detta året lite mer förberedd än förra gången x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0