127 timmar & Sanctum

Det slutade med att jag och mamma började städa hennes och pappas sovrum istället ... haha rensade lite dret och så :) Daniel kommer hit vid 8 och jag har laddat med att ladda hem (mycket ladda där) en film, och håller på med den andra nu!

Hörde att 127 timmar var bra så den är nedladdad och klar. Sen så har jag velat se Sanctum sen första gången jag såg den på reklam! Bara det att den är lite dryg, eller ja jättedryg. Men ibland så får man bita ihop! Så ja, det är väl det jag ska ha för mig ikväll :) Myys!
Hare gött i tidig ålder!


det gick förövrigt bra för mig att beställa hem kläder! Eller? NEJ!
Tröjan jag skulle ha fanns inte i min storlek, ingen av dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0