24 December

GOD JUL!

Denna dagen har innehållit julmat (fast jag hatar julmat), julgodis, tv-tittande (ett måste att se på kalle ankas jul), julmys, julklappar, julkramar och familj.

Ska in och titta efter en ny mobil nu på julrean, för min överlever inte så mycket längre. Tur att jag har sparat en hel del pengar så jag kan köpa en bra mobil för en gångs skull. Märkte igår också att jag gömt pengar för mig själv, upptäkte att jag hade 500 kronor mer än vad jag trodde! Lyckan som uppstod!
Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag! Sitter i min onepiece (bästa julklappen iår!) och ska äta lite mer julgodis innan jag tar kvällen :)

är kär i min klänning ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0