Tisdag

Godmorgon!
Själv fick Milla mig att börja fundera på någonting, om "bägge" var ett riktigt ord. Både jag och Milla tyckte det lät konstigt och skulle använda "båda" istället. Det visade sig att de var synonymer och det är okej att skriva både bägge och båda! Ifall nu undrade när vi nu tog upp det ;)

Ska snart hoppa i duschen, men lite svårt nu när pappa duschar. Sen så ska jag göra mig iordning och packa för jag ska in till stan med Elin. Ska shoppa lite och sen ska vi äta god mat! Efter fyra någongång så tar jag med mig packningen och åker hem till Daniel. Förmodligen enda gången vi ses denna veckan, inte så superkul :( Kommer sakna honom redan när vi säger hejdå imorn!
Sådär nu vet ni vad jag ska göra, så förmodligen blir det inget mer bloggande idag! Puss!

(Sitter på datorn här nere så har ingen bild att dela med mig av..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0