i gave my heart my blood

Det äger faktiskt lite att göra prov och sen vänta i 2,5timme på idrott.. fast man dissar väntan och åker hem istället! :D fast jag behöver inte mer frånvaro :/ men fick bjuda på det den här gången, mådde faktiskt långt ifrån bra.. typ!

sitter nu här också som ni märket, det ni inte märker är att jag PROPPMÄTT! åt precis mat och fuck så mätt jag blev, spricker nog när som helst. Lär inte behöva mer mat idag iaf... även om jag är lite sugen på att åka hem till Julia och sno hennes kärleksmums om det nu är det hon gör! Synd att jag inte bodde granne med henne, då skulle jag bjuda in mig själv ;D hahaha.. nä men ah.

är massatrött, funderar på att lägga mig i sängen och kolla någon mysig film :) vore så värt just nu!
Pöss & Kram - mätta marion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0