vad är det här?

Herregud vilken jobbig morgon det var idag, eller dag över huvud taget! Det var längesen jag verkligen mådde såhär dåligt :( Feber, huvudvärk så jag grinar, ont i halsen som fan, mår illa, öm på hela kroppen och ja, hela min mun värker fortfarande :( Vad är det här?

Hade tänkt att jag skulle tvinga mig iväg till skolan hela veckan, men jag tror seriöst inte att jag klarar att gå iväg imorgon. faan, hoppas verkligen jag mår bättre imorn! Direkt när jag kom hem åt jag mat och somnade direkt efteråt, sov från 2-halv 6 och fortfarande cp trött! Ska ner och ta alvedon nu och hoppas att den hjälper för en gångs skull..

Kommentarer
Postat av: J

:(

2010-11-18 @ 20:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0