Tisdag

Tisdagar är så himla ovärda att jag har lust att dö.
Kommer till skolan en timme innan man börjar, har matte och sen har vi världens längsta lunch.. Efter det en två timmars lång svenska och därefter en håltimme innan idrotten. Som ni då märkte har vi typ en timmes rast mellan varje lektion, vilket gör att dagen går skitdrygt!
Fast idag var faktiskt idrotten genomförlig.. Vi dansade och ja.. jag sög! haha, på balen är det jag som kommer att vara på toaletten medans alla ska dansa vals ;D

Har egentligen inte tid till att sitta här, jag ska duscha och sen försöka göra min grafisk design uppgift, känns som den blir bättre gjord nu när jag är hemma! Och efter det ska jag ta mig lite glass och kolla på tv, det har jag gjort mig förtjänt av idag!
xoxo

Dagens vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0