some shit

Ska snart ta och snuva mig till sängs. Det löste sig med bussen och skit imorn också, eller ja.. jag ska ta samma buss som jag alltid tar, men åker in till stan och äter på tintin med (ni kan aldrig gissa vem) Julia! Om vi hade varit lite rikare och haft tid utöver skolan skulle vi vara stamkunder där kan jag lova!

Sitter btw och lyssnar på en gaaammmal lista på spotify, då var det ju mayday parade blandat med jimmy eat world!
Don't stop the music - bland den första listan jag gjorde faktiskt ;p lite småkul att kolla tillbaka sådär :)

So I'll sing a melody
And hope to God he's listening
Sleeping softly while I sing
And I'll be your memories
Your lullaby for all the times
Hoping that my voice could get it right

If luck is on my side tonight
My clumsy tongue will make it right
And wrists that touch
It isn't much, but it's enough
To form imaginary lines
Forget your scars, we'll forget mine
The hours change so fast
Oh God, please make this last

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0