multivitamindryck

Har massatråk, men jag orkar inte göra någonting eftersom mitt huvud tycker om att ta kål på mig. Så jag kollade iaf just precis på Idol, och det sög idag. Inte en enda var bra.. fast okej, jag missade mer än halva programmet men wth. dom sög ändå :D
har suttit och mixat lite med en ny header men eftersom jag är värsta oskill med hemsidor skit sak grej så ska milla och hennes skills hjälpa mig! tytyty.

nu ska jag gå ner och dricka multivitamindryck!
hejdå!


jaja, jag är normal och tar söta kort ibland.

Kommentarer
Postat av: Milla

för det första: npnpnpnp

för det andra: du är så sjukt normal ibland ...

2010-11-12 @ 23:09:41
Postat av: marion

jag vet, du är också ganska normal :)



(ibland)

2010-11-13 @ 00:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0