hmm..

Då var den korta dagen som kändes lång klar! Tintin var underbart gott till frukost må jag säga!

Engelskan gick väldigt fort om man jämnför med alla andra gånger.. Åkte till stan och satt med julia och patrik ett tag innan min buss gick :) mysigt att åka en varm och bekväm buss hem när det är mörkt och snöar :) och när jag gick hem från bussen så var jag glad, haha slirade framåt och jag vet inte vad. allt kändes bara bra och, ja.. jag kände mig som fem år igen när man räckte ut tungan för att fånga snöflingor. hehe

ska inte underhålla er så mycket längre. men jag hörde nått om en blizzard imorn (alltså snöstorm x) lärde mig något på engelskan idag!) borde vara förbjudet att åka till skolan då, min dag vore helt underbar om det låg till så! Alltså om skolan var inställd imorn. Men för det första: Det skulle aldrig hända. För det andra: Hur skulle man få  reda på det då? Jag skulle sätta mig på en buss och åka till skolan.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0