Spotify in my ♥

Sitter nu och lyssnar på en ny spotify lista jag gjorde igår :) massabra är den (;
har småstädat lite, inte damning då (som jag egentligen borde, för det behövs!) men plockat bort skit från golvet och bort och säng osv ni förstår principen!

Escape

jag mår bättre idag :) har blåsor kvar, och lock för örat men annars äre okej! ska fixa munskölj för blåsorna dock :o aja hoppas dom bara försvinner så är jag glad.
Mamma är i charlottenberg idag, jag hade mer än gärna åkt med, meeen lite jobbigt att gå där och inte må så bra. Blir ju liksom en heldag där då! men sa att hon skulle köpa med lite grejer.

Fast imorn ska jag till stan, hade planerat att inhandla:
BH
Klänning/Kjol
Smink


öhm aja, jag vet inte mer vad jag ska skriva!
ha en brao dag

och jag har fortfarande ny dator, minnet suger (eftersom pappa har proppat in massaskit i ramminnet vilket gör att datorn går sjukt mycket segare också -.-) men ska försöka fixa detta :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0