Massamycket!

haha, hanna är jämt lite för go ;)
när jag låg i soffan och småsov såg jag att hon började skratta så jag undrade vad det var... hon vägrade säga! men tillslut fick jag det ur henne, trodde hon hade skrivit någonting typ jättepinsamt på bloggen eller nått, även om jag vet att hon aldrig skulle göra det! haha men det var ingen fara! :D

kom precis hem också, ja sov ju hos hanna inatt :) sov så gott så på hennes soffa! svalt och skönt är underskattat, iaf när man ska sova!
hade iaf massabra kväll igår osvosv. imorn fyller jag år :o hela 17år! skulle juuu väldigt gärna åka in till stan och hälsa på mina medisbrudar, sabina bland annat som jag inte sett sen vi slutade skolan! men ja, det var ju inte den bästa dagen att åka in till stan på.
Grannarsna kommer iaf hit, så ska vi dricka lite drinkar och öl i think! haha, mamma är nog inte lika hård sen hon mobba mig när jag var bakfull... hon har nog aldrig haft så kul i sitt liv. pappa också då iofs, det är inte okej! xD

aja iaf på tal om ingenting nu, vädret suger. måste bli bättre imorn, nu ska jag sluta skriva och byta dator för pappa har räddat min dator än en gång! thanks

åh, jag saknar dig.
skulle inget hellre vilja att få ha dig kvar.
men sjukdomen besegrar mänskligheten.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0