Life's a bitch

Sitter för tillfället och väntar på att pappa ska komma hem med ägg.
Jag ska baka kladdkaka, men om jag ska vara helt ärlig är det faktiskt inte färdiggjorda kakan jag är ute efter! utan smeten tar smällen och är godast. Bara jag som tycker så eller? xD

Borde egentligen inte ens äta kladdkaka, jag vill börja träna men jag är för lat och skjuter upp det all the time. NO GOOD!

Orkade inte ta mig in till stan idag, skulle bara hitta massagrejer jag vill ha och på en månad har jag slösat ungefär 2000. Sååå jag känner inte föra att slösa mer, utan spara spara spara! Men snart får jag ju månadspengen/barnbidraget och sen så fyller jag ju år!
Inte för det är något att se fram emot, eftersom att det är absolut ingenting speciellt. Bara jag som sitter runt ett bord och stort kanske äter tårta med: Mamma, Pappa, Syster, Farmor & Farfar. Jag är nyfiken på om jag får ett grattis iår eller om jag får ett kort hemskickat av pappa dagen innan och inte ens får ett samtal under dagen. Aja, han kom iaf ihåg.


Det tar tid och jag tror jag vet.
Marion

Kommentarer
Postat av: hanna

ja smeten är sååå det godaste! :D ska vi hitta på nått senare? :D

2010-07-09 @ 14:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0