köttbulle

Hallå i det blååå :)
sitter och väntar på att nathalie ska komma förbi, hon kommer vid 2nångång och ska fixa mig för ikväll, några timmar tidigare men... wth, skitsamma :D fest hos elenor ikväll! massanice (y'

mitt internet håller på att dampa förfullt med mig. räckte tydligen inte med att jag bytte dator igår, jävla routern som suger -.-' men pappa ska fixa ny!

annars så var jag massaledsen igår när jag hör maskinen och in flames spela :( även om jag knappt hörde nått </3 RÅÅNGEST att jag inte åkte ska ni veta..
men jag hade en bra kväll igår med mycket myggor och värme! skatta så mycket att jag slog huvet i fönsterhyllan och så råkade jag söga köttbulle till jordgubbe, det gjorde det hela inte mycket lättare.. fyfan vad jag skratta xD

men nu ska jag inte slösa mer tid av er dag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

:( vi saknar dig ska du veta! jo slösa mer av vår tid, har inget annat att göra när cdet regnar och inte kommer nåra kunder :( vi ääääääälskar att läsa din blogg :) <3

2010-07-17 @ 14:13:15
Postat av: marion

hanna och erika? :)

saknar er massamassamycket :( regnar det mycket? :o hur går det med tälten då? :o

pusss <3

2010-07-17 @ 14:30:42
Postat av: hanna

japp det är vi :)

det regnade mycketmycketmycket för en stund sen men nu bara duggar det ibland, vårt tält mår bra, det ragnar inte in, det är super! :D <3<3<3

2010-07-17 @ 15:20:00
Postat av: marion

kan jag tänka mig, tycker synd om dom som det gör det för :D

tur att n i hare brao! ni kommer hem snart :D<3

2010-07-17 @ 16:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0