I didn't cause the summer rain

Mycket bra dag ändå!
åkte till stan med hanna och fick tillbaka mina saker som jag glömt hos elenor, massabra. dock drunknade jag och hanna tillsammans under ett paraply, har det regnat idag eller? haha, and the anserw is yes! hahah var kul att kolla på alla som hade slickat hår och slickade kläder och så kom man ändå själv och var rätt trott :D *ond*

fick iaf med mig rätt mycket småstuff med mig hem:
2bhar
stor sminkborste
2ögonskuggor
primer
solpuder
mascara


mycket smink men det var inte fel, och jag älskar makeupstore. men det är svindyrt </3
iaf efter stan åkte jag och hanna hem till mig, småsov lite osv sen spelade vi super mario på wii, hahaha jag höll seriöst på att kissa på mig, jag skratta så tårarna spröt och det var nog den roligaste/stressigaste banan någonsin.
hon åkte nyss hem och lämnade mig kvar här! men jag ska kolla på oth nu iaf :) OCH KLIA MYGGBETT solen försvinner men inte myggen minsann!

fryksdalsdansen snart, julia borde följa med! :D


Kommentarer
Postat av: hanna

meeeeeeeeen du skrev inte om mina kommentarer :(

2010-07-30 @ 00:01:29
Postat av: marion

haha, glömde bort :(

2010-07-30 @ 00:43:11
Postat av: jules

JAG VILL, men ibland får man offra sig :/

2010-07-31 @ 00:16:52
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marion

ja det är sant, det kommer fler gånger! :)

2010-08-01 @ 23:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0