Ett år äldre!

Invirad i en handduk och sjunger på airplanes och låter som en bas så hes jag är!
17år nu alltså, det känns som igår när jag målade teckningar och var överdrivet stolt att vara 10 (tvåsiffrigt you know?)

vaknade av att mamma kom in med lite paket, plattång, värmeskydd, parfym (y) och en typ t-shirt/blus av jessica samt en ram igår så vi ska ta kort och ha på oss där i :) som jag kan kolla på när hon lämnar mig ett halvår :(

nej jag tror jag ska klä på mig, borsta håret, smörja in mig, borsta tänderna osvosv ni förstår!
men måste meddela att min tunga är fucked up :( typ blåsor längst bak så jag kan nästan inte svälja, gör så ont till tom. örat :o galet!
aja, ha en bra dag :)

inga bilder på nya datorn, pappa måste fixa det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0