Blixtar & Dunder

Kom precis hem efter en busstur från stan, jag och elin åkte hem till michelle i stan och var med henne och amanda :) mycket trevlig dag ändå! Efter spelet: drömkillen eller nått, jag vann om man nu kunde göra det. Han jag gissade på var min drömkille tillslut ändå ♥ hahaha.. ajamen!

åska gjorde det också kan jag lova. en kilometer från huset, och det blixtra, regna, hagla och jag vet inte allt. Men en sak vet jag, JAG VAR RÄDD!
och igår blekade det överallt hur mycket som helst, men det åskade inte. Mycket skumt, tydligen hade det vart typ skala 1 eller hur man säger :o det värsta vi kan ha i sverige eller nått! rooooligt!

och ni ska veta en grej till, aliens förföljer mig. läskiga :( marion hade otursdag igår för saker jag inte tyckte om, otroligt att jag inte blev attackerad av grodor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0