blev stan idag igen

Nyhemkommen från stan, åkte in och träffade hannah och julia :)
fick med mig hem ett linne med spets på ryggen och en jättesöt byxdress! även en cola och mätt mage!

och vetni?
nej det gör ni inte! inte innan jag säger det iaf
jag fyller år om 10dagar :) niiicebajs, måste in till stan och köpa present åt mamma också :o helt totalt glömt bort. har 6dagar på mig ............... dock vet jag vad jag ska köpa!

nu ska jag inte slösa på min text
och jag har ingen bild på denna datorn, min dator håller på att bli paj hela dreten! :(

Kommentarer
Postat av: hanna

vad och vart köpte du byxdressen? :D

2010-07-14 @ 19:51:51
Postat av: marion

well, you know ;D

2010-07-14 @ 23:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0