wooooow

Sitter just nu här och är en glad systemkamera ägare! haha, men snacka om att jag fattar typ noll. Men jag antar att man lär sig eftersom och så :)

Imorgon ska jag åka till som Daniel kallar det "Knoghall" för det låter tydligen mycket coolare än Skoghall ;D haha! Ska bli skönt att komma ifrån Deje för en dag om jag ska vara ärlig. Börjar bli trött på allt i denna lilla byn som man kan kalla det.
Fick btw ett jättefint halsband igår också, jag och Daniel hade gjort upp en deal. (inte köpa julklappar till varandra) och bara för jag var i Barcelona så var jag tvungen att köpa typ någonting till han, and i did. Alltså ingen julklapp utan bara för jag hade varit där ;) Så igår fick jag halsbandet bara för han hade varit i Karlstad. haha! Men söt ändå :)

Tänkte liksom bara säga det.
Godnatt!

liiite sugen på pastasallad, men skinka, ananas, gurka och isbergsaallad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0