Serious shit

Halleloja,
igår gick jag inte och la mig i tid. Jag fastnade framför tvn och lärde mig faktiskt någonting! :o Kollade först på hur de upptäckte titanic, som förövrigt sjönk 14april 1912. Sen kollade jag på en film om förintelsen, de hade hittat en dagbok av en tjej (Rutka) som var jude under den tiden. Sjukt intressant! Andra världskriget var under 1939-1945. Årtalen har fastnat och ja, det kanske var det jag lärde mig.....

Sen kollade jag också på nyheterna, ang. bomben i Stockholm. Det är ju helt sjukt! De hade också fått in något meddelande att det fanns mer osv :o Jag har absolut ingenting emot utlänningar och så, men de som bara är här för att härja och förstöra tycker inte jag har någon rätt att få vara kvar.

Jises vad seriöst det blev.. Bara mina tankar som flyger runt i huvet.
Ska kila nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0