muuusigt

TO DE!
haha, jag har såå tråkigt. Tycker det är jobbigt att inte veta helt vad som blir på nyår och vad som fixar sig eller inte fixar sig. Finns inget värre än det :/ Men påtal om typ nyår så vaknade jag imorse av att jag hade en arm runt mig. Kan ju inte vakna på något bättre sätt? +Att det var fint väder och så snöade det sådär fint. MYS!

Annars sitter jag nu och har ont i min käke som jag haft ända sen Barcelona, för jag sov och bet ihop tänderna stenhårt tydligen. Ska till tandläkaren snart också, har inte varit där på typ två år (a)
Började kolla på saw VII nyss också, ganska äcklig när man fick se tarmar och blää. Kollade faktiskt aldrig klart på den :o Funderar på att dra på Pearl Harbour ikväll bara för att den är bra :) 

Nu ska jag inte ta och skriva mycket mer faktiskt,
hare!

Kommentarer
Postat av: jules

nu saknade jag patrik din bög :(

när du skrev att du hade ont i din käke så tänkte jag att du hade gjort någonting HEEELT annat... hehehehe..

2010-12-27 @ 20:36:14
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marion

förlåt :(

och haha nae, det var inte som du trodde ;p

2010-12-27 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0