Julmat + film

Nyhemkommen från morfar och kerstin! Blev typ att äta mat och kolla på film.. Skapligt ovärd dag faktiskt :/ Men just nu vill jag bara ha någon att krama :(

Ska nog tvätta bort sminket så fort som möjligt, körde id-smink idag för typ första gången! Och det verkar inte funka på mig :s knäppt.

Men denna julen har jag fått:
Mobil
Resa till Barcelona
ID-smink + extra foundation grej till det och en rouge också till.
Massamassa kläder (allt från kavaj till strumpor)
Parfym
500:- så jag kan köpa sms för ett år :)
trisslotter (VANN 100:- jag menar, NÄR gör man det?!)
En mysig filt

And I think that was it, skapligt bra jul ändå.

Kommentarer
Postat av: hanna

God jul bästaste marion! <3

2010-12-24 @ 22:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0