ja, kul..

Hallådär!
Bara så att ni vet så är jag skapligt trött just nu! Har varit mycket som har gjorts idag, och nu känns det att man lever iaf.. Har varit duktig och plockat i ordning på mitt rum, ni skulle sett det. Fast okej det är inte mitt fel, pappa är så jävla duktig på att lägga grejer överallt. (utan att ta bort det sen) så det låg massa sågar, el-rör, väggbitar, spikar och ja allt runt i mitt rum. Skönt att kunna gå nu faktiskt!

Har även städat köket också.. Stör mig på hur det alltid ska se ut i det här jävla huset -.- Så ah, lite bättre ser det väl ut nu iaf! Och jag kom på att jävlar vad tråkigt det måste vara att läsa om att jag städar x) Men jag skulle vara duktig med att hålla min lägenhet ren iaf ;) när jag nu får den....

Öhm ja, första december idag och jag håller mig verkligen för att inte öppna första luckan på chokladkalendern. Ska spara alla till sist, för chokladen är så god ;) haha.
Ska dö nu,
pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: jules

ofta du ska FÅ en lägenhet? :o :o :o :o

2010-12-02 @ 13:44:24
Postat av: Marion

haha, inte få på det sättet :D utan att när jag väl får den, efter typ all väntetid och grejs :p

2010-12-02 @ 17:25:18
Postat av: jules

så, du har SÖKT en lägenhet? :o

och FÅR du en lägenhet? :o

randooooommmmmm

2010-12-07 @ 16:14:25
Postat av: Marion

haha nej alltså, när jag nu får den var mer ironiskt x) syftade på att det säkert blir om flera år :p

2010-12-07 @ 17:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0