"vi, så var det bara jag" -hahahaha

Sitter i mitt rum med en hanna som leker dinusaurie(?) man blir ju som man umgås eller hur? ;) och elin ligger i min säng!

jag ska snart sova, imorn blir det stan igen! ska till julia :) kommer bli askalas, och det mesta börjar ju faktiskt lösa sig! idag köpte jag iaf ett linne, trosor, ögonskugga och armband! kom inte hem helt tomhänt ändå, vilket faktiskt är brao! och mitt internet är helt cp :( det fuckar verkligen 24/7.. men då kanske jag kommer i säng i tid, jag har tvingat julia att väcka mig vid 10 så jag är vaken x) haha illlaaa..

nej jag har inte mycket mer att skriva idag, bara att livet är faktiskt bra. och jag verkar klara mig bra utan dig trotts allt.
godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0