Fest & Godisförbud

Hemma från julia nu, det var en mycket bra kväll igår! :D ett plus är att jag inte blev nerslängd i poolen, fast idag spruta julia vatten på mig :( haha men det gjorde inget! julia, patrik, daniel & wille var också blöta så det var väl orättvist om jag var den enda som var torr haha :D

vaknade iaf imorse och alla sov typ, haha.. inte lätt att somna vid 5 ;)
men iiiaaafffff, jag vet inte vad ajg ska skriva nu :p men jag kommer ihåg allting från igår och inge bakfull idag alls! väldigt ont i magen dock, har ingen aning om varför :o

aja, jag glömde kameran hos julia.. hahah expert på att glömma grejer! får det på måndag igen, när skolan börjar :( BUHU.
imorn börjar iaf mitt godisförbud, får bara äta på lördagar. och jag är pepp på det nu så håll i hattarna för det kommer gå bra ;)
pusshej!

tummen upp för kvällen!

och jag hade så kul som det ser ut att jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0