stackars ettor.

Då var allting på gång på riktigt! Jag är inte alls sugen på skolan, men det är väl ett måste antar jag.

skönt att träffa alla igen, kändes helt underbart om jag ska vara ärlig.
imorn ska vi visa alla små ettor runt, sjukt kul att se dom gå runt och vara förvirrade och knäpptysta. känner ju igen sig själv så det är inte klokt x)
längtar tills på onsdag då vi ska få nolla dom där :D haha, något att se fram emot!

aja, jag cyklade nyss hem. Var med hanna och tog en lååång och skön promenad, och jag körde på en snigel påvägen hem. en såndär lång svart äckel sak, och sen såg jag en groda och börja nästan gråta... hahah sjuk fobi :(
ska iaf försöka sova nu, klockan ringer kvart över 6 imorn! :)

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0