serious shit

hmm, jag och pappa hade en serious talk igår.
som jag senare inte kunde ta seriöst när han sa "jag vill inte att du ska bli en blond bimbo!" haha, jag menar blond bimbo? ofta han sa det x)
sen sa han också att man inte kunde döpa barn till vad som helst, tex om man skulle vilja döpa ett barn till britta.. man vill ju inte att namnet ska rimma på fitta...

vi har lite konstiga samtal ibland, haha.
har iaf kollat klart på filmen nu, tänkte ta mig en kvällstur, men jag ångrade mig. för jag tror det kommer regna snart ;p

iaf imorn ska jag träffa michelle och elin en sväng!
ha det bra & sov gott (:

Kommentarer
Postat av: hanna

whaaaaaaaaaaat? du får berätta om samtalet i morgon! :S haha :D

2010-08-16 @ 23:29:18
Postat av: marion

hahah i will!

2010-08-17 @ 14:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0