Psykopat?

Sitter och fryser som ett arsle bara så ni vet.. men drog på mig min flis adidas tröja, kärlek till den! propp mätt är jag, gjorde spagetti och carbonara :)

blää blev inte mycket sömn inatt, för mycket på tankarna. Det är verkligen sant, och jag kan inte göra någonting. Utan det verkar vara jag som är problemet i det hela :/ bara att försöka släppa det och gå vidare..

iaf, jag satt ute på taket igår för jag behövde rensa tankarna lite. Då jag märker att typ våra grannar gör någonting, sen blir det jätteljust.. fem minuter senare ser jag någon som står och gräver i marken, HALV 1 PÅ NATTEN? är det normalt? nej jag tror inte det.. jag väckte mamma, men hon såg ingen! trodde jag började bli värsta psykopat eller nått.. haha! iaf sen var jag ute och prata i telefon med bästa hanna <3 och då åker det en bil därifrån, alltså hjälp :o sprang in fort som fasen x)

iaf, idag har jag bärt en diskmaskin. haha random! diskriminering alltså :( han som lämnade den bara: tror du du orkar hjälpa till att bära den? den väger ungefär 20kg. jag bara ja det är väl klart? herregud hade en katt som jag gick runt och bärde på när jag var liten som vägde 9kg.. iaf så säger han "du kanske är starkare än du ser ut" jag bara aaah tackdå! :p aja iaf..
ska vara gammal och deppig och spela harpan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0