& nedräkningen kan börja

Sitter vid datorn nu igen, haha! jag är trött som en elefant, mamma tvingade upp mig halv 11 :( fika var klockan 11 så ni kan ju gissa vad min frukost blev (a)

åkte iaf till stan, mötte Julia :) alltid lika roligt att träffa folk man inte ser så ofta! men tiden verkar älska att flyga iväg. Det är skola om 20dagar, jag håller räkningen men det är inget jag vill.. alltså, jävla sommarlov, jag har ju inte hunnit gjort hälften av grejerna jag skulle göra :( men nästa helg blir det nog askalas hos julia!

ikväll ska jag väl träffa larry och karen igen! ingen aning om hur/när/var. men det är ingenting ni bryr er om direkt kan jag tänka mig ;p men ah.. finns inte så mycket att skriva.

hmm, den enda bilden ni inte har sett som jag har på mig och julia på datorn.
Så ja haha här har ni den vackraste bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0